Sunday, April 25, 2010

Esame SI avvicina

salam...

nk tau ape y ditulis sila la gne teknologi skg nie..paham2 la ye..

yup esk je lgi tnggl b4 final exam bg course aku nk mula...bgi bdk2 uitm y laen da mula sjak 21hb april hri tu lgi...x silap klu bdk pharmacy dyorg da abis 3 paper tmasuk muet..tpi kteorg bru je nk mula paper y pertama lusa nie...

blaja ke aku dgn brsunggh2 tyme study week nie..??adela tpi nk kate secara total nye x jgk la..hehe..sigh~
anyways nk wish kt diri sniri dan jgk kt to all my fellow colleagues all the best...jwp smpi abis stiap soklan dlm ketas tu..jgn tggl stu pon.. rugi je klu x jwp..klu x taw pon tulis je pape y trlintas dlm kepala...don't leave it blank....lgi stu pringatan tuk diri jgk..ikat kn ketas jwpn tu elok-elok...biar sume y kete jwp tu ade dlm ikatan ketas jwp tuu...pnah la jdi kt aku sniri ...aku x stapler-kn skali sehelai ketas jwpn y smmg nye da aku tulis jwpn nye dlm ketas tu...tup..tup tyme bgi balik ketas tu ble da marking aku xdpt markh tuk soklan tu..gara2 xde ketas jwpn nye...mane nk tanda klu ketas nye xde...huhu..sedey je...penat2 jwp skali x antar skali ketas tu...siap ketas tu ilang lgi...jgn ulang lagi ye...

ow...dikesemptn ini jgk aku ingin mnyusun jari sepuluh mohon maaf klu da buat salh silap kt mane2 org y aku knal spnjg aku berkenalan dgn org2 y aku kenal...sori...hope you all pon berjaya dgn jaya nya..usaha..doa..tawakal..:-]

Buona fortuna per l'esame!!

**tukar kn in english then bru dpt makna y betul..

No comments:

Post a Comment